Formy promocji sklepu internetowego

baza danych sklepu, sklep internetowy giodo,rejestracja sklepu internetowego w giodoOd początku bieżącego roku jestem zaangażowana w prowadzenie sklepu internetowego z obuwiem. Pierwszym krokiem była baza danych sklepu, a właściwie jej stworzenie i rejestracja w GIODO.

Aspekty prawne to małe piwo w porównaniu z innymi kwestami. Jedną z najważniejszych jest dla mnie znalezienie skutecznej formy promocji. Nie ukrywam, że najważniejsze jest dla mnie zdobycie jak najliczniejszej grupy klientów, najmniejszym nakładem pracy i finansów. Samodzielnie zajmuję się prowadzeniem fanpage’a sklepu, konta na Twitterze oraz pisaniem bloga. Mój znajomy zrobił kilkadziesiąt zdjęć produktów i nagrał trzy filmiki promujące mój asortyment. W najbliższym czasie planuję zorganizować duży konkurs na Facebooku. Przygotowałam też nominalne kupony zniżkowe. Latem przesyłka zamówionych produktów będzie darmowa (do odwołania). Mój przyjaciel ma sklep z produktami komplementarnymi, dlatego myślę na poważnie o zastosowaniu cross promocji. Chcę być jednym ze sponsorów dużej akcji charytatywnej w moim regionie, żeby zostać zauważonym przez moją grupę docelową, czyli osoby w wieku 35+. Lubię eventy marketingowe i wierzę w ich powodzenie. Biorę udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu reklamy, marketingu, dzięki czemu mam wiele pomysłów na promocję.

Przede mną długa droga, żeby odnieść sukces w e-commerce. Mam opracowaną strategię działania, więc wierzę, że pójdzie gładko. Szukam niskobudżetowych form promocji i idzie mi to całkiem nieźle. Lubię to, co robię, a to już dużo. Myślę, że z pomocą moich współpracowników najpóźniej za trzy lata osiągniemy cel.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s